Als consultant, IT-dienstverlener of accountant heb je veel kennis in huis om je klanten te begeleiden bij digitale transformatie. Je weet dat transformatie vaak hun gehele organisatie beïnvloedt. Draagvlak is noodzakelijk voor het selecteren en invoeren van de meest relevante initiatieven. Zo neem je je klant stap voor stap mee naar de toekomst.
✓ Inzicht over hele klantorganisatie
✓ 6 succesfactoren, 27 thema's
✓ 10-55 minuten invultijd
✓ Tijd & plaatsonafhankelijk
✓ Direct inzicht in echte prioriteiten
✓ Betrek stakeholders o.b.v. rollen
✓ Luister naar hun opinies
✓ Neem hen mee in de verandering
✓ Verzamel hun verbetervoorstellen
✓ Match deze met je eigen propositie
✓ Word strategisch(er) partner
✓ Verbind je met ecosysteempartners
✓ Benut hun "ingeblikte kennis"
✓ Blijf in control dankzij je partnerID
✓ Verrijk je propositie
Over het partnerprogramma
Neem contact op
"Je organisatie (digitaal) transformeren naar een nieuw niveau vraagt aandacht voor mensen, processen en systemen. Maar waar ligt de prioriteit, en waar begin je? Dat bepaal je gemakkelijk met de BusinessITScan®: dé tool waarmee je in heel korte tijd de belangrijkste informatie verzamelt bij de sleutelfiguren in je organisatie. Met behulp van het gegenereerde dashboard leg ik de verbinding tussen de verschillende betrokkenen en help zo organisaties en teams in hun ontwikkeling."
"De marktvraag verandert. Onze klanten willen sneller en eenvoudiger hun organisatie kunnen veranderen, waardoor ze sneller hún klanten kunnen bedienen. Met de BusinessITScan® van IT’s Teamwork bieden we dankzij de engine onze klanten in zeer korte tijd een zeer complete integrale rapportage over bedrijfsvoering en IT. De scan is daarmee een waardevolle aanvulling voor een gefundeerd en datagedreven advies, zodat we klanten ontzorgen en IT beter meegroeit met hun organisatie"
"De BusinessITScan® is zo waardevol voor digitale transformatie omdat het de intake analyse verkort en de kwaliteit en het bereik van de rapportage vergroot. Het is van toegevoegde waarde voor zowel de klant als de adviseur!"