Dienstverlenende organisaties zijn een spin in het web: als informatiefabriek organiseren zij diensten die collega's en ketenpartners uitvoeren. Inzicht is daarbij onmisbaar: rentabiliteit vandaag, klantwensen morgen. Digitale transformatie is niet meer weg te denken en schept nieuwe kansen. Continu een balans aanbrengen tussen verdienmodel, mensen, processen en systemen. Zorgen dat risico's en verbeterkansen helder zijn. Je wilt je mensen meenemen en een pad uitstippelen naar verbetering.
✓ Onafhankelijk 360º inzicht
✓ 6 succesfactoren, 27 thema's
✓ 10-55 minuten invultijd
✓ Tijd & plaatsonafhankelijk
✓ Direct je dashboard en adviesrapport
✓ Betrek stakeholders o.b.v. rollen
✓ Luister naar hun opinies
✓ Verzamel hun verbetervoorstellen
✓ Neem hen mee in de verandering
✓ Maak je organisatie wendbaar
✓ Kleine investering, groot effect
✓ Grip op bedrijfsvoering en IT
✓ Betere Business/IT alignment
✓ Waardecreatie dankzij IT
✓ Heldere Business/IT Roadmap
BusinessITScan starten
Neem contact op
"We hebben een goudmijn aangeboord gezien de verbetersuggesties en gerichte actiepunten die uit de BusinessITScan naar voren kwamen. Ook de opzet met het ‘spinnenweb’ vinden wij zeer bruikbaar. De gelaagdheid van de scan heeft ons geholpen om te prioriteren en dit af te zetten tegen onze huidige plannen voor digitale transformatie."
"Met ons IT-team willen we continu zorgen voor de beste IT-diensten voor onze collega’s: onze interne klant. In zeer korte tijd verzamelden we met de BusinessITScan® organisatiebreed inzicht in IT-tevredenheid en verbeterkansen voor Business en IT. Met collega’s van allerlei afdelingen gaan we daarmee aan de slag, ook voor het opstellen van budgetten voor 2021. Zo zetten we een goede stap in onze Business/IT Alignment en digitale transformatie."
"Mijn doel was om (kritische) feedback te verzamelen bij onze interne IT-klanten. De tool genereerde met hun input direct een dashboard en een gedetailleerd adviesrapport. Het is erg krachtig om op deze manier in korte tijd zoveel inzichten te verzamelen!"